Een dag uit het leven van David Windvaantje

Behalve om te weten te komen hoe het met mij gaat - ik heb leukemie - kan je hier ook terecht voor vrolijkheid en wetenschap.

Beide kan je ook zelf bijdragen door te klikken op 'reacties' onder een bericht.

Proudly sponsored by

dinsdag 15 april 2008

Het grote gebeuren


Het is bijna zover. De laatste dagen heb ik besteed aan het bijtanken van bloed en het proberen grip te krijgen op mijn lijf, hoe ik me voel. Met sommige pillen minderen, anderen meer, etc.

Vannacht heb ik goed geslapen, ik ga ervoor, en ik heb er zo'n zin in!

42 opmerkingen:

Anoniem zei

JOOEEHOEEEEEEE!!!

Anoniem zei

Vanavond drinken we op het leven en de LIEFDE!! Veel plezier met de voorbereidingen en tot zooooooooo..

Kus, Hester

Anoniem zei

Goed zo!
Dat zijn de berichten.
Mijn zonnengroet heeft gewerkt..:-)

Dikke knuffels van ons,

Huub & Tanja

Anoniem zei

Ik ben ongeloofelijk trots op je!!
Geniet er van, het wordt vast wonderlijk.
Maak er een ongeloofelijke dag van!
Yann & Els & alle andere Belgische Quicksilvers.

Anoniem zei

Jooooooheeee,

Het lijkt wel of ik zelf ga trouwen. Vind het zo spannend.
Ben er helemaal klaar voor.....

Zzoennenn, Sus

Victor Romijn zei

ik ben erbij! het wordt een prachtige dag!

Anoniem zei

Aaaawwwwright! Zo horen we het graag!

Kus
K&W

Anoniem zei

Lieve David & Binkie,

Ik heb er ook ontzettend veel zin in!!! Tot vanavond,

Liefs,

Liesbeth

Lzl zei

Heel goed dat Binkie nog even de laatste stoppeltjes bijwerkt (blond staat ook leuk) anders kribelt het zo bij het zoenen...

Anoniem zei

Ook jullie anonieme trouwe bloglezers leven op afstand mee. Heel veel plezier en een superdag gewenst!!

Maaike H.

Evelien zei

goede foto!

veel plezier!!!!!!!!!!!!!!

xoxo

Anoniem zei

Vanuit het zuiden: ik drink me er vanavond ene op jullie.
Hulde aan het echtpaar!
Gerty

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie huwelijk en heel veel geluk samen!

Mark, Leander, Sterre en Brent.

Anoniem zei

En het was mooi.
Een mooie ceremonie.
Met een mooie burgemeester met een rake speech.
In een mooie entourage.
Met mooie mensen eromheen.
Met fijne muziek.
Met een prachtige jurk en een trouwpak waar Valentijn nog jaloers op zou zijn.
En een bruidspaar waar iedereen intens van heeft genoten.

Fijn dat we even zo van en met jullie mee mochten genieten.

Meneer en mevrouw Dabekaussen-Siemes, ik wens jullie een intens, gelukkig en lang huwelijk!

Anoniem zei

Lief bruidspaar van harte gefeliciteerd hoop dat de dag fantastisch was en dat jullie er van genoten hebben heb veel aan jullie gedacht VEEL GELUK en hartelijke groeten Christa Bakker

Evelien zei

dankjewel roemer, voor de sfeerbeschrijving. wat vet dat job jullie wilde trouwen!

hoe voelt dat nu, wakker worden als man en vrouw? ben heel bij voor jullie!

gefeliciteerd!!!

xxxxxx

Anoniem zei

GEFELICITEERD! Ik vond het een ontzettend bijzondere, mooi en gezellige avond. Een eer om erbij te mogen zijn.

Zo en nu varen maar met dat huwelijksbootje.

Anoniem zei

Wat een stralende avond! Wat een stralend bruidspaar! Wat een bijzonder warm, mooi, liefdevol, eerlijk, open, stralende sfeer. Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder! Bedankt en inderdaad: wat een eer om er bij te mogen zijn. Geniet van elkaar. Liefs Rink en Hilde

Anoniem zei

Evelien, "wat vet dat Job jullie wilde trouwen" daar bedoel je toch mee: "wat vet voor Job dat hij jullie mocht trouwen"?

Anoniem zei

Wat een feest!

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie van ons liedje vinden. Ik wil er nog wel even bij vermelden dat het Joep is geweest die hier de meeste moeite in heeft gestoken en dat hij zelfs mij zover heeft gekregen om te zingen (en je weet hoe moeilijk dat is, David). Dat vergat ik gisteren even te zeggen toen ik jullie het cd-tje gaf.

Lieverds, geniet van jullie kersverse huwelijk, wij wensen jullie LEVEN, LIEFDE en GELUK in kapitalen.

Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder... maar niet zonder ons!!!

Hester (& Joep dus)

Anoniem zei

Lief bruidspaar. Jammer dat we er niet fysiek bijwaren gisteren. Aan de andere reacties te zien was het een mooie bruiloft. En zo hoort dat! Heeeeeel veel innige groetjes vanuit Capelle aan den IJssel.
richard en martin

Anoniem zei

Lieve meneer en mevrouw Dabekausen,

Dank voor de mooie avond.
Fijn dat ik er bij mocht zijn.
Ramses zit al de hele tijd in mijn hoofd en ik zing lekker met hem mee.

En nu maar veel witte broden eten in dat bootje!

Kus van Maaike

Anoniem zei

Lieve David en Binkie,

Het was spetterend en mooi en heftig en fijn en met volle teugen!

Kus
Merel

Anoniem zei

Veel geluk kersversen. Mama (=Titia) zei dat het geweldig mooi was.

Liefs van Merel (B)

Anoniem zei

Bijval voor alle enthousiaste reacties. Wat een mooi, ontroerend en gaaf feest. Wat fijn dat we erbij mochten zijn om jullie liefde te vieren. Wat goed dat er mensen als jullie bestaan.

Kus,
Karen en Wim

Anoniem zei

Lieve Binkie en David,

wat een fantastisch feest. Geweldig. Heel bijzonder daar bij aanwezig te zijn.
Dat elke komende dag voor jullie een groot feest mag zijn wens ik je toe.
Die ringen moeten een extra dimensie daaraan geven.

Liefs
Annamarie

Evelien zei

absoluut! inderdaad! ik weet van stomme mensen die meneer cohen moest trouwen (zo van: getsie, nou, vooruit met de geit), maar hij heeft vast ook heel erg uitgekeken naar dit feest der liefde.

Anoniem zei

Dank julliewel
jullie zijn fantastisch!!!
Ik hoop tot snel, veel liefs
Mara

Anoniem zei

Na Het Vrijgezellenfeest - The Movie, binnenkort: Het Huwelijk - The Movie. Ik ga er snel mee aan de slag, verheug jullie op veel raars en moois!

Anoniem zei

Lieve David en Binkie,

Wat bijzonder om gisteravond bij jullie huwelijk aanwezig geweest te zijn.
Ik heb genoten van jullie en van alle warmte, vriendschap en liefde die ik overal om mij heen kon voelen.
Dat elke dag voor jullie zo warm en vol liefde mag zijn als deze, daar proost ik vanavond op.

Liefs,
Maartje

Anoniem zei

Zo, weer een Dabekausen erbij ;-)
Op afstand was ik erbij en zo te lezen was het perfect.
Heel veel geluk samen.

De traditionele kaart uit M..... ;-)

Anoniem zei

Hoe meer Dabekaussens, hoe beter...zei de enige echte familiefan!! Fijn om te lezen dat het zo leuk was, geniet van de wittebroodsweken. Veel groetjes!

Anoniem zei

Bavid en Binkie nog bedankt voor het geweldige feest. En wat ben ik trots een vriend te mogen zijn van zo'n heerlijk stel mensen.
Ik hoop dat jullie ook nog vollop nagenieten.
Marijn en Harry

Anoniem zei

Ik lees mijn bericht en maak van David Bavid , waar dat nu weer vadaan komt.
Typfout
Marijn

Anoniem zei

Hoi Binkie en David,

wat was het een fijne avond met fijne mensen. Ik hoop dat jullie nog heel veel meer fijne dingen samen gaan doen!

Een dikke knuffel van Frank.

PS ik ben ook nog steeds 700% verbaasd dat ik mijn witte pak onbevlekt thuis heb gekregen, het was echt een wonderbaarlijk feest ;-)

Anoniem zei

Hoi David,
Jij en je vrouw van harte gefeliciteerd. We hoorden dat het een schitterend feest is geweest. Rust even lekker uit en ga er dan weer tegen aan. Love makes the world go round. Aan jullie zal het niet liggen.

Liefs uit Vlaardingen,
Kees en Lia.

youecho zei

hoi david en binkie,

bedankt voor de bijzondere avond! jammer dat we maar zo kort konden blijven, en dat we je in de hectiek van de avond niet meer gesproken hebben david.. bij deze: veel geluk! en.. mooove to the groove :)

liefs,
frans en marije

Arnoud zei

Hoezeee! Namens onze kleine man Jurre, Ieke en mijzelve: Het is en blijft de moooooist dag van je leeeeeeve nietwaar? :-)

Hulde hulde. Hele mooie tijd samen joh! Klapzoenen, virtueel rijstgestrooi en vele groetjes, Arnoud

Anoniem zei

Mijnheer en mevrouw Dabekaussen (daarmee bedoel ik zowel senior als junior echtpaar Dabekaussen)
:)
De zon schijnt
Ik denk aan jullie
Hoop dat jullie ook zon hebben
Dan staat alles in een mooier licht
Groet
Gerty

Anoniem zei

WIE IS DIT

Visit 20,000
[<<] [>>]
Domain Name versatel.nl ? (Netherlands)
IP Address 87.208.18.# (Versatel Nederland B.V.)
ISP Versatel Nederland B.V.
Location Continent : Europe
Country : Netherlands (Facts)
State/Region : Groningen
City : Groningen
Lat/Long : 53.2167, 6.55 (Map)

Language English (U.K.)
en-gb
Operating System Macintosh MacOSX
Browser Firefox
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X Mach-O; en-GB; rv:1.8.1.14) Gecko/20080404 Firefox/2.0.0.14

Namens het Bokkepoot verdeel punt

Anoniem zei

een adellijk IP-adres! wel verdraaid!

op de breedtegraad na voldoen wij hier in het Graafschap aan alle criteria. Als ik echter kijk op google maps bij gegeven coördinaten, zie ik het internationale-studentenhuis op de hoek van de kraneweg met de herman colleniusstraat. Dus daar hebben ze ook een versatel/tele2-abonnement! met mac osx en firefox! verdraaid!

maar als ik dit check op http://whatismyipaddress.com/ zie ik dat latitude/longitude wel degelijk deze richting uitwijzen! hiep hoi! kom maar door met die bokkepoten. Komen de Markies en Markiezin priëren en meesmikkelen?

Anoniem zei

Hoi Binkie en David, of moet ik meneer en mevrouw Dabekaussen zeggen nu? Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie in de echt verbintenis, wat geweldig dat jullie je liefde op deze manier hebben bezegeld. Zoals ik al lees is het een geweldig mooie dag geweest en heeft iedereen er van genoten. Liefde is mooi! Hoe dan ook...

lieve groet, Monique van der Meeren

Het grote feest

Voor iedereen die bij het grote feest op 30 juni aanwezig was, of had willen zijn:

De opnames van Revive the Five zijn vanaf nu te downloaden! Klik hier!

Ernestien heeft foto's gemaakt! Klik hier!

Hoe wordt je bloed- en stamceldonor?

Voor uitgebreidere informatie over stamceldonatie, kijk hier en hier!

Nu er voor mij naar beenmerg (stamcellen) wordt gezocht blijkt maar weer hoe fijn het is dat andere mensen dat beschikbaar willen stellen.

Jij kan dat ook! Al ben je misschien geen match met mij, dan wel met iemand anders. Zonder donoren kan het cirkeltje niet rond komen. Barbra-Joy zocht het voor mij uit:

Ik stond al ingeschreven bij de bloedbank en heb even opgezocht wat iemand die beenmergdonor (heet eigenlijk
stamceldonor) zou moeten doen. (Dit ga ik dus zelf ook doen). In het kort:

Wat gebeurt er als ik mij heb aangemeld als stamceldonor?

Nadat u een verklaring hebt ondertekend waarin u zich bereid verklaart stamceldonor te willen worden, worden enkele buisjes bloed bij u afgenomen voor de bepaling van uw HLA-bloedgroepen. Onder een codenummer worden, via de registratie door de Nederlandse Stichting Europdonor, uw gegevens opgenomen in het wereldwijde bestand en dan is het afwachten of men ooit stamceldonor zal worden voor een patiënt ergens in de wereld. De kans is namelijk ook één uit duizenden, dat de HLA-typering van een patiënt bij de uwe past. Natuurlijk kunt u gewoon op de gebruikelijke manier doorgaan met het geven van bloed of plasma.

Kortom, je hoeft slechts een paar buisjes te geven (kan ook 's avonds in 1 van de centra) en mocht je ooit iemands leven kunnen redden, dan wordt er contact met je opgenomen. De echte donatie kan tegenwoordig ook met beinvloeding van medicijnen, dan is narcose niet meer nodig. En met narcose ben je dan uiteindelijk hooguit een dag in het ziekenhuis. Dat valt dus best mee.