Een dag uit het leven van David Windvaantje

Behalve om te weten te komen hoe het met mij gaat - ik heb leukemie - kan je hier ook terecht voor vrolijkheid en wetenschap.

Beide kan je ook zelf bijdragen door te klikken op 'reacties' onder een bericht.

Proudly sponsored by

zondag 16 maart 2008

Nu de oma's het weten mag iedereen het weten

Wegens overweldigende liefde, ergens in april, gaan Binkie en ik trouwen. Het stond op geen van jullie lijstjes maar dit gaan we dus lekker wel doen!!

Binnenkort dus groot feest!

69 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk nieuws! Van harte gefeiciteerd.

Liefs uit Nijmegen van Gerdie

Anoniem zei

Lieve David en Binkie,
Wat een gloedvol idee van jullie!!
Heel hartelijk gefeliciteerd jongens. Op naar die "onvergetelijke dag" (soms zijn de ergste cliche's nog waar ook) en alle geluk gewenst met elkaar. Dikke dikke kussen vasn Reinier en Anke (en ook van onze meiden en hun knullen)

Anoniem zei

Hoera! Wat leuk!!!
x Annet

Anoniem zei

fantastisch wat leuk voor jullie!
martin

Anoniem zei

Wat leuk en goed idee van jullie.
Nu zal ik jullie vertellen wat voor fantastische (schoon)moeder jullie hebben en wat een fijne vriendin ze is.
Ik ken haar sinds Davids geboorte (letterlijk) en tijdens de eerste jaren van jouw leven en dat van Nanousha,was Renee een grote steun voor me. Zij begreep hoe ingewikkeld en zwaar het was om een kind te hebben, waar de doktoren niet veel van begrepen, dat steeds onverwacht ziek was, de uren in de wachtkamers, geen afspraken kunnen nakomen, niet weten wat de toekomst brengt enz. Zij kon zich inleven, goede raad geven, een troostend woord, ondanks de zware tijden die ze zelf doormaakte. En daarnaast, wat genoten we van onze kinderen, wat waren ze leuk en lief en alle ontwikkelingen werden gedeeld.
Nog steeds is ons kontakt inspirerend voor me. Haar doorzettingvermogen, hoe ze met haar carriere omgaat en met haar kinderen, ook nu die volwassen zijn en haar belangstelling voor Nanousha, mij en Wouter. Op een gegeven moment besloot Renee een nieuw muziekinstrument te gaan spelen en ze vertelde me hoe fijn dat was. Dat wilde ik ook! Door haar ben ik gaan zoeken en ruim 3 jaar geleden ben ik met harplessen begon. Inmiddels heb ik een eigen harp, een motiverende lerares en speel/oefen ik meerdere dagen per week. En dan denk ik aan Renee!
NB. In juli doe ik mee aan een poging voor Guinness World records, 500 harpen in A'dam in de Passengers Terminal.
Veel liefs van Anne-Marieke

Anoniem zei

Dag David & Binky

Wat een bijzonder leuk nieuws!
Van harte gefeliciteerd.

Liefs,
Maartje

Anoniem zei

Lebbow en Co zijn blij en denken alleen maar in mooi en WELKOM

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

GEWELDIG! gefeliciteerd!!

(per ongeluk eerst onder De Suggestie ingelogd, dus ik ben degene die een reactie heeft verwijderd... raar dat dat blijft staan trouwens)

Anyway belangrijker zaken: geniet alvast van de voorpret!

xjes Miriam

Mayke op avontuur zei

Oh, wow, wat geweldig!!! Gefeliciteerd!!

liefs Mayke

Anoniem zei

Hiep hiep hoera! Van harte gefeliciteerd.

Liesbeth

Anoniem zei

GE-Fe-LI-CI-TEEEEEEERD !!!!!

Anoniem zei

Jullie blijven ons verrassen... maar nu dan met nieuws waar we heel vrolijk van worden! Van harte gefeliciteerd met dit voornemen. En dat het in alle opzichten maar een warme, zonnige dag voor jullie mag worden. Geniet van de voorpret, dat is een hele leuke tijd hoor!! Ook van harte geluk gewenst voor de ouders van het aanstaande bruidspaar trouwens.
Veel vrolijke groetjes van Klaas

Unknown zei

Gefeliciteerd!

Anoniem zei

Hiep hiep hoera,
gefeliciteerd,
Jochem

Victor Romijn zei

top! gefeliciteerd! en wat een leuke verrassing!

Anoniem zei

wat een prachtige actie!

Anja en Wouter

Anoniem zei

Jaaaa! Niemand had het geschreven, maar net als ik hadden vast een hoop mensen er wel in een flits aan gedacht. En wat is het fijn als je stiekeme fantasietjes uitkomen!
Het was ook erg fijn je donsjes te mogen voelen en de pokeravond traditioneel te mogen sponsoren. Wat is het fijn dat je thuis bent, en dat je weer een nieuw goed medicijn tegen de misselijkheid hebt gevonden.

En wat betreft dat 'goede medicijn': ik ben grootgeworden met deze muziek:
http://nl.youtube.com/watch?v=zhTf2C2N5OU&feature=related
Ik dacht toen dat ze wel zouden overdreven wat betreft de medicinale werking, maar in de loop der jaren heb ik die mening moeten bijstellen!

Gelukkig passen jullie niet alleen heel goed op elkaar, maar ook bij elkaar. Ik verheug me er erg op.

Roemer

Anoniem zei

Veel Geluk!
Gerty

Evelien zei

gefelifloep

xx

Anoniem zei

Lieve David & Binkie,

Een waanzinnig goed idee!
Driewerf H O E R A, H O E R A,
H O E R A!

Huub & Tanja

Evelien zei

gefelifloep!

xx

Evelien zei

gefelifloep!

xx

Evelien zei

oeps sorry (focking internet). nu ja, driemaal is iets met rechte schepen.

Anoniem zei

Lieverds,
wat een goed en beter en best nieuws.

Alvast de allerbeste wensen van
Karen en Wim

Anoniem zei

wat geweldig leuk!!!!!

en ook wel erg origineel om iets te doen wat NIET op de lijstjes staat... :)

david en binkie, VAN HARTE!!

kus

Anoniem zei

Lieve David en Binkie,

Hartelijk gefeliciteerd! Stap 7?

Heel veel voorpret!

Monique

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met dit heugelijke feit!
Echt super, geniet van de voorpret, want dat is het halve werk.

dikke zoen van Maaike

Anoniem zei

He David en Binkie,

Ik had er wel aan gedacht maar ben al getrouwd dus op mijn wensenlijstje staat trouwen niet meer. Maar wat een goed idee! Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben!!!

Maaike van FDUW

Anoniem zei

JAAAAA!!! En dit past dus weer zo ontzettend bij jullie: Tijd voor een feest!! En wat voor een.. Ik voel de tranen nu al komen (en dit keer niet van pure frustratie). Lieve David en Binkie, allesa is mogelijk! Jullie bewijzen het maar weer eens..

Heel veel liefs, Hester (en Joep, vanuit Amerika)

Anoniem zei

Lieve David en Binkie

Wat leuk. Van harte gefeliciteerd.

Liefs Nanousha

Anoniem zei

Lieve David en Binkie

Wat leuk. Van harte gefeliciteerd.

Liefs Nanousha

Anoniem zei

Lieve David en Binkie

Wat leuk. Van harte gefeliciteerd.

Liefs Nanousha

Anoniem zei

Lieve David en Binkie

Wat leuk. Van harte gefeliciteerd.

Liefs Nanousha

Anoniem zei

Joehoe!!! Feest! Leuk! Zorg je wel voor een locatie met een oud dakraam?

liefs,
Aart

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Trouwen = mooi, fijn, bijzonder en heftig!
Ik weet nog wel een leuke, Engelse, aan lager wal geraakte bruiloft- en partijenzanger, met fijn, dansbaar (Quickstep) middle of the road-repertoire.
H

Anoniem zei

Natuurlijk gaan jullie trouwen. 2008 is het jaar van de bruiloft (heb er zelf al weer 4 in de agenda staan). Hartelijk gefeliciteerd! Dit is nieuws waar we allemaal gelukkig van worden.

Liefs,
Natascha

Anoniem zei

hoera!

Anoniem zei

bingo!

zegt uw bingokampioen.

Anoniem zei

JOEPIE

eindelijk een bericht op deze log waar ik niet boos en machteloos van wordt maar blij!!!!

Zal ik hazeoren naaien voor binkie???;)
Mara

Anoniem zei

Ik heb niks met trouwen. Maar toch moet ik wel eens een brokje wegslikken op een bruiloft. Ik heb wel iets met liefde denk ik. Als mensen onvoorwaardelijk voor elkaar kiezen ontroert me dat. Trouwen is daar een uitwas van.
En toch voel ik een enorme hieperdepiep opkomen. Niks menselijks is mij vreemd.
HIEPERDEPIEP!
ElsB

Anoniem zei

Jaaaaaaaahaaaaaaa wat een leuk nieuws! Hiep hiep hoera!
Liefs,
Klaartje

Doris zei

JA

FLINT zei

Jaaaa! Leve de Liefde!
Gefeliciteerd. Dikke kus van Rink, Hilde en Flint

Unknown zei

De Bingokampioen spreekt vaak wijze woorden en nu verdorie weer. Ongekend, wat een orakel, ik sluit me aan!

Anoniem zei

Lieve mensen,

Groot feest te gek.
Ik hoop dat de aanschaf van de mooie passende kleding gaat lukken. Ik heb al mooie schoenen gezien.

Veel liefs, voorpret en mogelijkheden.

Annamarie

Anoniem zei

Lieve David en Binkie

Wat een supergoed nieuws! Hoezeeeee!!!! Gefeliciteerd.

Nog even for the record; het huwelijksbootje stond/staat wel op ons lijstje, maar jullie zijn ons keihard voorbij geroeid. Good for you!!!

Dikke knuffel Arjen en Yvette

Anoniem zei

Beste David en Binkie,

ik volg deze blog al een hele tijd anoniem en van een afstandje.
Maar op dit nieuws moet ik wel even reageren;

van harte proficiat en de beste wensen voor allebei.

PeterG

Unknown zei

David en Binkie. Liefde is mooi.

Veel plezier!

De Gierige Javaan

Anoniem zei

Yo David! Heb je blog al een tijd niet bezocht en verval van een negatief in een positief bericht. Wat is je leven toch een achtbaan en ik respecteer je doorzettingskracht en incasseringsvermogen.

Kut om te horen dat het qua die leukemie niet goed gaat. Waar ben je tegenwoordig te vinden; het VU wederom? Indien je mijn bezoek waardeert, dan hoor ik dat graag. Een rematch tafelvoetbal ben je mij nog steeds schuldig!

En dan het huwelijk. Leuk man! Geniet ervan! Het is niet alleen de huwelijksdag, maar elke dag erna die je van elkaar moet genieten.

Trouwens, vermaak je je nog met de PSP-games die ik je geleend heb?

Mocht je nog wat willen lezen; ik ben ook een blog begonnen (link zit in mijn SIG).

Sterkte man en ik zal je blog blijven volgen!

Goede groet,

Vitor

Anoniem zei

Ik zeg: HOEZEE!

Ik ga alvast rijst sparen...

Liefs, Caspar

Anoniem zei

Sunset Blvd doet je toch beseffen dat met zijn tweeen zijn iets onbetaalbaars is: een film over alle onmogelijke dromen, irreele verwachtingen en andere dagelijkse, tegen elk gezond verstand in zo levensbelangrijke, onzin, die je goed doet beseffen dat geluk nergens anders dan in het nu zit. En daar zitten jullie ook.

Al zou ik je als douanier op het vliegveld van Madrid je niet doorlaten wegens twijfel aan het uiterlijk gezien je pasfoto, al zie ik na zoveel gevochten maanden sporen van uitputting in jullie toch nog zo vrolijke persoonlijkheden, jullie blijven onvervalst Daaf en Binkie, jullie blijven met niemand anders te vergelijken en jullie zijn sowieso het huwelijkspaar van het jaar.

Ik voorspel een huwelijk met veel improvisatie, liefde, oprechtheid, emotie en zekerheid. Soms is voorspellen niet zo moeilijk... ;-)

Anoniem zei

he bink, ben je al geslaagd voor de schoentjes?
david en binkie van harte gefeliciteerd, wat spannend!!!
vele gelukwensen, en wat een goede beslissing!
dikke zoen voor jullie beiden van
judith

Unknown zei

he bink, ben je al geslaagd voor de schoentjes??
en david: wat voor flitsende blouse kies jij? gaaf man, wat een goed idee. van harte gelukwensen voor jullie beiden. dikke kus van judith

Unknown zei

he bink, ben je al geslaagd voor de schoentjes??
en david: wat voor flitsende blouse kies jij? gaaf man, wat een goed idee. van harte gelukwensen voor jullie beiden. dikke kus van judith

Unknown zei

he bink, ben je al geslaagd voor de schoentjes??
en david: wat voor flitsende blouse kies jij? gaaf man, wat een goed idee. van harte gelukwensen voor jullie beiden. dikke kus van judith

Anoniem zei

Als jullie nog hulp kunnen gebruiken, dan zijn Joep en ik meer dan beschikbaar..

Zodra jullie zin hebben in een blauwe kaasfondue die minder op kauwgum lijkt dan die van dinsdag, kom langs of laat bij jullie aan huis bezorgen!

Liefs, en zorg een beetje voor elkaar en jezelf..

Hester

Anoniem zei

Helaba
Dag David en Binkie
Vorig jaar zouden jullie komen logeren in het kleine belgenland. Jammer genoeg kwam er geen nieuws meer wanneer jullie precies zouden arriveren en toen ik nina belde kreeg ik minder goed nieuws. Regelmatig lazen we je berichtjes en kregen we nieuws hoe het allemaal met je ging. En nu trouwplannen,wat super nieuws zeg!!!!
Trouwen is echt mega!!! Zoals de spreuk luidt: "Trouwen is JA en niet JA MAAR... "
9 augustus is onze grote dag, al die voorbereidingen das echt geweldig het geeft zo'n gevoel van verbondenheid, echt mega als koppel
Geniet van de voorbereidingen
veel liefs uit België
Birgit en Filip

Lars Sørensen zei

holadijeee!!! wat een leuk nieuws!!
congrates....!!!

Evelien zei

ik droomde vannacht van jullie! het was een goede droom, we waren een beetje verdrietig maar vooral heel erg blij en gelukkig. kan de details niet zo goed meer terughalen, maar kati kwam er ook in voor.

hoorde van nina dat jullie een datum hebben, holadieje! veel voorbereidplezier!

Anoniem zei

Hallo David en Binky,
Ik begrijp dat jullie het druk hebben maar ik ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat... Niet dat ik er iets mee te maken heb maar er heerst nu al 9 dagen mediastilte. Lang hoor.
En waarom schrijven sommige mensen drie keer hetzelfde?
Liefs
Gerty-die-momenteel-bij-Norbert-hangt

Anoniem zei

David en Binkie,

Van harte met jullie verloving!!!
Veel zwijmel plezier met de voorbereiding... het gaat een top dag worden. Geniet van elkaar, en van DE DAG natuurlijk.

Groetjes,
Verena en Merijn

David Groen zei

Hoi David en Binkie,

Ik wil al zo lang een berichtje schrijven! David, ik vond het tof dat je bij de DIT show was, ook al wist ik niet zo goed wat ik tegen je moest zeggen over het slechte nieuws.
Maar: het grijpt me aan en ik denk aan je!

Trouwen is een fantastisch plan! En ik ben blij dat je ook over je ziekte weer ietsjespietsjes optimistischer bent.


Veel liefs,
David Groen

Anoniem zei

ja,
ik vind de stilte
nu ook wel weer genoeg.

Anoniem zei

Het spreekwoord luidt: Geen nieuws is goed nieuws. Mij bekruipt alleen langzaam maar zeker het gevoel dat geen nieuws slecht nieuws is.

Anoniem zei

Jullie bekronen jullie liefde! Wow!
Vanmiddag hoorde ik het. Ik at een boterham met blijdschap en een traan...
Veel liefs uit het hofje,
Ernestien

Anoniem zei

Hoi David en Binky,

Wat een geweldig nieuws! wat een mooie, dappere, hoopvolle, goeie keuze zeg!
Wat een heerlijk solide plan, temidden van vloeibare vleugjes hoop!
Ik wens jullie heel veel plezier me de voorbereidingen en een stralende, sprankelende dag!

Dikke knuffels van Daphne
(één van die dochers van Anke - die op de achergrond alle verhalen hoort en ook zo meeleeft als al die lieve mensen hier op je weblog)

Anoniem zei

Hey David en Binkie!

Wat een leuk nieuws! Van harte, veel geluk en geniet van de dag en van elkaar!

Liefs, Anne-Wiek

Anoniem zei

Wellicht is dit een idee voor de band:

http://nl.youtube.com/watch?v=1JBzWZq4fXg

Het grote feest

Voor iedereen die bij het grote feest op 30 juni aanwezig was, of had willen zijn:

De opnames van Revive the Five zijn vanaf nu te downloaden! Klik hier!

Ernestien heeft foto's gemaakt! Klik hier!

Hoe wordt je bloed- en stamceldonor?

Voor uitgebreidere informatie over stamceldonatie, kijk hier en hier!

Nu er voor mij naar beenmerg (stamcellen) wordt gezocht blijkt maar weer hoe fijn het is dat andere mensen dat beschikbaar willen stellen.

Jij kan dat ook! Al ben je misschien geen match met mij, dan wel met iemand anders. Zonder donoren kan het cirkeltje niet rond komen. Barbra-Joy zocht het voor mij uit:

Ik stond al ingeschreven bij de bloedbank en heb even opgezocht wat iemand die beenmergdonor (heet eigenlijk
stamceldonor) zou moeten doen. (Dit ga ik dus zelf ook doen). In het kort:

Wat gebeurt er als ik mij heb aangemeld als stamceldonor?

Nadat u een verklaring hebt ondertekend waarin u zich bereid verklaart stamceldonor te willen worden, worden enkele buisjes bloed bij u afgenomen voor de bepaling van uw HLA-bloedgroepen. Onder een codenummer worden, via de registratie door de Nederlandse Stichting Europdonor, uw gegevens opgenomen in het wereldwijde bestand en dan is het afwachten of men ooit stamceldonor zal worden voor een patiënt ergens in de wereld. De kans is namelijk ook één uit duizenden, dat de HLA-typering van een patiënt bij de uwe past. Natuurlijk kunt u gewoon op de gebruikelijke manier doorgaan met het geven van bloed of plasma.

Kortom, je hoeft slechts een paar buisjes te geven (kan ook 's avonds in 1 van de centra) en mocht je ooit iemands leven kunnen redden, dan wordt er contact met je opgenomen. De echte donatie kan tegenwoordig ook met beinvloeding van medicijnen, dan is narcose niet meer nodig. En met narcose ben je dan uiteindelijk hooguit een dag in het ziekenhuis. Dat valt dus best mee.